Վերև կամ ներքև ուղղված միտումները արտացոլում են շուկայի արժեքի և անվտանգության ուղղությունները։ Շատ ներդրողներ և բրոկերներ փորձում են որսալ շուկայի միտումները, որպեսզի կարողանան գնել, երբ շուկայի գինը բարձրանում է, և վաճառել, երբ այն ընկնում է:
Կան չորս հիմնական գործոններ, որոնք երկարաժամկետ կտրվածքով ձևավորում են շուկայական թրենդերը։ Դրանց մասին՝ իմանալով կարեք եք պատկերացում կազմել, թե ինչպիսի ապագա թրենդներ առաջ կգան։ Ահա այդ գործոնները.
Կառավարություններ
Կառավարությունը մեծ ազդեցություն ունի ազատ շուկաների վրա։ Կառավարությունների և նրանց կենտրոնական բանկերի կողմից իրականացվող հարկաբյուջետային և դրամավարկային քաղաքականությունները մեծ ազդեցություն ունեն ֆինանսական շուկայի վրա: Օրինակ, բարձրացնելով և նվազեցնելով տոկոսադրույքները՝ ԱՄՆ Դաշնային պահուստային համակարգը կարող է արդյունավետ կերպով դանդաղեցնել կամ փորձել արագացնել աճը երկրի ներսում: Սա կոչվում է դրամավարկային քաղաքականություն:
Բարձրացնելով կամ իջեցնելով հարկերը, փոխելով տոկոսադրույքները և ազդելով բաց շուկայում առկա դոլարի քանակի վրա՝ կառավարությունները կարող են փոխել երկիր մտնող և երկրից դուրս եկող ներդրումների հոսքի չափը:
Միջազգային գործարքներ
Երկրների միջև միջոցների հոսքը ազդում է երկրի տնտեսության և նրա արժույթի հզորության վրա: Որքան շատ փող է լքում երկիրը, այնքան ավելի թույլ է երկրի տնտեսությունը և արժույթը: Հիմնականում արտահանող երկրները, անկախ նրանից՝ դա ֆիզիկական ապրանք է, թե ծառայություն, անընդհատ փող են բերում իրենց երկրներ: Այդ գումարը կարող է այնուհետև վերաներդրվել և այդպիսով սնել այդ երկրների ֆինանսական շուկաները:
Սպեկուլյացիաներ և ակնկալիքներ
Սպեկուլյացիան և ակնկալիքները ֆինանսական համակարգի անբաժանելի մասն են: Սպառողները, ներդրողները և քաղաքական գործիչները ունեն տարբեր տեսակետներ այն մասին, թե ապագայում տնտեսությունը ուր կգնա, և դա ազդում է, թե ինչպես են նրանք գործում այսօր: «Զգացմունքային ցուցիչներ»-ը սովորաբար օգտագործվում են՝ գնահատելու համար, թե որոշակի խմբեր ինչպես են վերաբերում ընթացիկ տնտեսությանը: Այս ցուցանիշների վերլուծությունը, ինչպես նաև հիմնարար և տեխնիկական վերլուծության այլ ձևերը կարող են առաջացնել գների ապագա տեմպերի և միտումների ուղղության հակում կամ ակնկալիք:
Առաջարկ և պահանջարկ
Ապրանքների, ծառայությունների, արժույթների և այլ ներդրումների առաջարկն ու պահանջարկը ստեղծում են գների տատանումների դինամիկա: Գները և դրույքաչափերը փոխվում են առաջարկի կամ պահանջարկի փոփոխության հետ: Եթե ինչ-որ բան պահանջարկ ունի, և առաջարկը սկսում է կրճատվել, գները բարձրանում են: Եթե առաջարկը գերազանցի ընթացիկ պահանջարկը, գները կնվազեն: Եթե առաջարկը համեմատաբար կայուն է, գները կարող են աճել կամ նվազել՝ պահանջարկով պայմանավորված։