Երևան

Այս տարի ուսուցիչների կամավոր ատեստավորումը կլինի էլեկտրոնային. ծրագրի առավելություններն ու խնդիրները

Այս տարի ուսուցիչների կամավոր ատեստավորումը կլինի էլեկտրոնային. ծրագրի առավելություններն ու խնդիրները

Մի քանի օրից կմեկնարկի ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման դիմումների ընդունումը: Այս տարի կարող են ատեստավորվել 5-12-րդ դասարանների բոլոր առարկաների ուսուցիչները:

«Նախորդ տարի փորձարկեցինք կամավոր ատեստավորման գործընթացը: Նպատակը մեկն է՝ ստեղծել մեխանիզմ, որով պետությունը կխրախուսի ուսուցիչների մասնագիտական զարգացումը և դա փոխկապակցված կլինի վարձատրման համակարգին»,-նշում է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:

«Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայության հիմնական դպրոցներում աշխատում է շուրջ 6000 ուսուցիչ: Անցյալ տարի կամավոր ատեստավորվել և բարձր արդյունքներ է գրանցել 30-ը: Վստահ եմ՝ այս տարի մասնակցությունն ավելի ակտիվ կլինի»,-ասում է Երևանի քաղաքապետարանի հանրակրթության պետի ժ/պ Մարգարիտ Խաչատրյանը:
Ալիկ Գրիգորյանը 33 տարվա մաթեմատիկայի ուսուցիչ է: Նա առաջիններից էր, ով նախորդ տարի կամավոր ատեստավորվեց: 100-ից 100 միավոր հավաքած ուսուցիչն ասում է՝ գիտելիքները պետք է վերստուգել ամեն օր:

«Վերապատրաստումները, որոնք անցնում էինք, միշտ համարում էի, որ ունեն բացթողում: Այս ատեստավորումն, իմ կարծիքով, շատ ավելի արդյունավետ է՝ ստուգելու ուսուցիչների գիտելիքները: Գուցե մի փոքր բարդ է, բայց այդպես պետք է լինի» ,-ասում է Երևանի Ա. Սախարովի անվան հ.69 հիմնական դպրոցի ուսուցիչ Ալիկ Գրիգորյանը:

Կամավոր ատեստավորումից 70 և բարձր միավոր հավաքած ուսուցիչները 30-50 տոկոս հավելավճար են ստանում: Ի դեպ, արդեն մայիսի 1-ից ատեստավորված ու հավելավճար ստացող մանկավարժների դրույքաչափը սահմանվել է 200 հազար ՀՀ դրամ, որին կգումարվի նաև հավելավճարը՝ նոր դրույքաչափով:

Չնայած պայմաններին՝ մի շարք ուսուցիչներ չեն շտապում ատեստավորվել: Ասում են՝ գործընթացին դեմ չեն, բայց ունեն մտահոգություններ տեխնիկական խնդիրների առումով:

«Խնդիրներից էր այն ժամանակահատվածը, որը տրամադրված էր: Ուսուցիչները չէին հասցրել ամբողջությամբ ծանոթանալ առաջադրանքներին: Նաև ուսուցիչները նշում էին, որ բովանդակությունը ոչ միայն դպրոցական ծրագրից էր»,- նշում է Երևանի հ. 181 հիմնական դպրոցի տնօրեն Լիլիթ Արեյանը:

«Ուսուցիչներն անհանգստանում են: Առաջարկ կար, որն ավելի մեթոդական գիտելիքներն ու հմտությունները ստուգվեն, որովհետև երբեմն ունենում ենք մասնագիտական բարձր որակներով ուսուցիչներ, բայց, ցավոք, մեթոդապես ոչ այնքան պատրաստված»,- հավելում է Երևանի հ. 156 հիմնական դպրոցի տնօրեն Արմինե Պետրոսյանը:

Հարցին փոխնախարարը պատասխանում է. «Մենք ունենք ուսուցչի մասնագիտական զարգացման ամբողջական հայեցակարգ: Կամավոր ատեստավորումը դրա միայն մեկ բաղադրիչն է, որն ուղղված է ստուգելու միայն առարկայական գիտելիքի իմացության աստիճանը, բայց մեր համակարգում կա նաև պարտադիր ատեստավորման գործընթացը, տարակարգերի շնորհման մեխանիզմը, որը հասցեագրում է արդեն ուսուցչի մանկավարժական կարողություններն ու հմտությունները»:
ԿԳՄՍ նախարարությունից նշում են՝ հաշվի առնելով նախորդ տարվա փորձն այս տարի վերանայվել է առաջադրանքների համար տրամադրվող ժամանակը: Հարցաշարերը կազմում են Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի ուսուցիչներից և բուհական մանսագետներից կազմված փորձագիտական հանձնաժողովները, իսկ թեստերն ստուգվում են համակարգչային ծրագրով:

«Երաժշտություն, կերպարվեստ, ֆիզկուլտուրա. այս և նմանատիպ մյուս առարկաների ատեստավորումը կլինի մանկավարժական կրթություն տրամադրող բուհերի միջոցով»,-հավելում է Ժաննա Անդրեասյանը:

Այս տարի դիմում-հայտերն ընդունվելու են միայն էլեկտրոնային եղանակով. էլեկտրոնային մատյաններում կակտիվանա դիմելու կոճակը: Ատեստավորումը կանցկացվի սեպտեմբերին: Նախատեսվում է, որ ծրագրին կմասնակցի շուրջ 5000 ուսուցիչ:

«Եթե ուսուցիչը կամավոր ատեստավորմամբ չի հավաքում անհրաժեշտ նվազագույն շեմ, ապա նա պետք է ատեստավորվի մեկ տարի անց: Բայց այդ ընթացքում մենք նրա հետ աշխատելու ենք. պետությունը պարտավորվել է պարտադիր վերապատրաստում կազմակերպել, եթե վերաատեստավորումից հետո ուսուցիչը կրկին չի կարողանում հաղթահարել այս շեմը, ուրեմն մենք այդ ուսուցչի համար պետք է գտնենք այլ զբաղմունք»,-ընդգծում է Ժաննա Անդրեասյանը:

Կրթությունը պետության համար առաջնային է, և եթե նույնիսկ բոլոր ուսուցիչները ցանկանան կամավոր ատեստավորվել, պետությունը պատրաստ է ֆինանսավորել: Այդ նպատակով մոտ 33 մլրդ դրամ լրացուցիչ գումար կհատկացվի:

Գնահատեք հոդվածը

0 /5
0
գնահատական