Տեխնէ

Չինացիներն առաջ են անցնում էլեկտրամոբիլային մրցակցությունում

Չինական էլեկտրական մեքենաների արտադրող BYD-ը 2024 թվականի չորրորդ եռամսյակում գրանցել է զուտ շահույթի ռեկորդային աճ՝ 73,1%՝ հասնելով 15 միլիարդ յուանի (2,1 միլիարդ դոլար): Ընկերության եռամսյակային եկամուտները աճել են 52,7%-ով և կազմել 274,9 միլիարդ յուան։

Անցած տարվա ընթացքում BYD-ի շահույթը աճել է 34%-ով՝ հասնելով ռեկորդային 40,3 միլիարդ յուանի, իսկ եկամուտները աճել են 29%-ով: Հոնկոնգում ընկերության բաժնետոմսերը տարեսկզբից աճել են 51%-ով և ներկայումս գտնվում են անցյալ շաբաթ ձեռք բերված պատմական բարձր մակարդակի մոտ:

Էլեկտրամոբիլների ոլորտում Չինաստանի առաջատարը BYD-ն առաջ է անցել Volkswagen-ից և դարձել Չինաստանում ավտոմեքենաների վաճառքի առաջատարը՝ 2024 թվականին վաճառելով ռեկորդային 4,25 միլիոն մեքենա: Ընկերությունը շարունակում է արտադրել ավելի էժան մոդելներ, ինչը նպաստում է աշխարհի խոշորագույն ավտոմոբիլային շուկայում գնային պատերազմի ուժեղացմանը։

BYD-ը նաև աշխուժացրել է շուկան վերջին շաբաթների ընթացքում՝ ներկայացնելով սուպեր արագ լիցքավորմամբ էլեկտրական մեքենաների նոր հարթակ և հայտարարելով իր մոդելների մեծ մասի համար խելացի վարելու առանձնահատկություններ տրամադրելու մասին՝ առանց լրացուցիչ ծախսերի: Անցյալ տարի BYD-ի արտասահմանյան առաքումներն աճել են 71,9%-ով՝ կազմելով ավտոմեքենաների ընդհանուր վաճառքի 10%-ը:

Միևնույն ժամանակ, ամերիկյան և եվրոպական ավտոարդյունաբերությունը դժվար ժամանակներ է ապրում: Tesla-ի վաճառքը Գերմանիայում փետրվարին նվազել է ավելի քան երեք քառորդով, ըստ գերմանական KBA ճանապարհային գործակալության, չնայած էլեկտրական մեքենաների վաճառքի ընդհանուր աճին: Ընկերությունը Գերմանիայում վաճառել է ընդամենը 1429 մեքենա, ինչը 76%-ով պակաս է նախորդ տարվա համեմատ:

Tesla-ի ղեկավար Իլոն Մասկի աջակցությունը Եվրոպայում ծայրահեղ աջ կուսակցություններին, ներառյալ գերմանական AfD կուսակցությունը, որը վերջին ազգային ընտրություններում զբաղեցրել է երկրորդ տեղը, կարծես թե վնասել է Tesla-ի վաճառքը մայրցամաքում: Ավտոմեքենաների վաճառքը հունվարին նախորդ տարվա համեմատ նվազել է 45%-ով:

Ավելի վաղ գերմանական ավտոհսկա Volkswagen-ը հայտարարել էր ծանր տարվա ընթացքում տարեկան շահույթի կտրուկ անկման մասին՝ կապված արտադրության բարձր ծախսերի և չինական կոշտ մրցակցության հետ: 2024 թվականին զուտ շահույթը նվազել է 30,6%-ով և կազմել 12,4 միլիարդ եվրո (13,4 միլիարդ դոլար), չնայած ընդհանուր վաճառքը փոքր-ինչ աճել է՝ հասնելով 324,7 միլիարդ եվրոյի:

Volkswagen-ը հատկապես տուժել է ծախսերի աճից և էլեկտրական տրանսպորտային միջոցներին անցնելու դժվարություններից, որտեղ այն բախվում է չինացի մրցակիցների կոշտ մրցակցությանը: Ընկերության առաքումները Չինաստան՝ նրա ամենամեծ ազգային շուկան, անցյալ տարի նվազել են գրեթե 10%-ով, ինչը հանգեցրել է վաճառքի ընդհանուր 3,5%-ով անկման՝ մինչև 9 միլիոն մեքենա ամբողջ աշխարհում։