Google-ը շուտով կպահանջի բոլոր գովազդատուներից, որոնք ներգրավված են ընտրությունների հետ կապված գովազդի ստեղծման մեջ, տեղեկացնել, երբ իրենց գրառումները փոփոխվել կամ ստեղծվել են արհեստական ինտելեկտի (AI) գործիքների միջոցով: Այս մասին հայտնում է Bloomberg-ը։
Քաղաքականության թարմացումը, որն ուժի մեջ է մտնում նոյեմբերի կեսերից, պահանջում է, որ Google-ի հարթակներում գովազդատուները զգուշացնեն օգտատերերին, երբ ընտրությունների հետ կապված իրենց գովազդները պարունակում են պատկերներ, տեսանյութեր կամ աուդիո, որոնք ստեղծվել են գեներացնող արհեստական ինտելեկտի միջոցով: