«Toyota»-ն, ինչպես միշտ մեծ ուշադրություն է դարձնում մանրամասներին։ Ըստ շրջանառվող լուրերի, GR Yaris-ի 257 ձիաուժ հզորությամբ տուրբո լիցքավորմամբ շարժիչը, որը ճապոնական ավտոարտադրողը վաճառում է Միացյալ Նահանգներից դուրս՝ համաշխարհային շուկաներում, կհայտնվի Corolla-ի վրա: Սպորտային կոմպակտ դասի մեքենայում սովորաբար հանդիպում է վեցաստիճան մեխանիկական փոխանցման տուփ, բայց կարող է լինել նաև ավտոմատ փոխանցման տուփ: Առջևի շարժիչը դարձնում է GR Corolla-ն հավասար իր մրցակիցներին, սակայն GR Yaris-ի լիաքարշակ համակարգի փոփոխված տարբերակը նույնպես կարող է հայտնվել նոր մոդելում:
Corolla-ի ներկայիս օրինակները, նույնիսկ սպորտային SE և XSE մոդելները, առանձնապես արագաշարժ կառավարում չեն առաջարկում, սակայն կախոցի և ընթացամասի արդիականացումը կարող է GR Corolla-ն իրական մրցակից դարձնել սպորտային կոմպակտ մեքենաների շարքում:
Թեև ներկայիս Corolla-ն իր դասում վառելիքի խնայող տարբերակներից մեկն է, բարձր արդյունավետությամբ GR տարբերակը կարող է այդքան տպավորիչ չլինել այս չափման մեջ, նույնիսկ երեք մխոցանի շարժիչով: Մայրուղու ցուցանիշը հավանաբար կլինի մոտ 30 մղոն/գալոն:
Ակնկալվում է, որ GR Corolla-ն իր խցիկի մեծ մասը կկիսի ստանդարտ Corolla հեչբեքի հետ, ինչը նշանակում է լավ որակ, փափուկ հպում ապահովող նյութեր և բազմաթիվ առանձնահատկություններ, բայց ավելի մրցարշավային հարդարանքով և սպորտային նստատեղերով: Ստանդարտ սարքավորումները, ամենայն հավանականությամբ, կներառեն երկգոտի, ավտոմատ կլիմայի կառավարման համակարգ, նստատեղերի ջեռուցում և շրջակա միջավայրի ներքին լուսավորություն:
Թեև ակնկալվում է, որ GR Corolla-ն կառաջարկվի միայն որպես հեչբեք, բացառված չէ, որ Toyota-ն կարող է սեդան տարբերակ ստեղծել Jetta GLI-ի, Subaru WRX-ի կամ Civic Si սեդանի հետ միասին:
Apple CarPlay-ով և Android Auto-ով 8.0 դյույմանոց տեղեկատվական-ժամանցային էկրանը կլինի ստանդարտ և պետք է ներառի նաև Amazon Alexa-ի հնարավորությունը և ներկառուցված Wi-Fi: Նավիգացիան պետք է ունենա ընտրության մի քանի տարբերակներ, ինչպես նաև ակնկալվում է, որ հասանելի կլինի ութ բարձրախոսով JBL ստերեո համակարգ, որը կփոխարինի ստանդարտ վեց բարձրախոսով ստերեոին:
Հիմնական անվտանգության առանձնահատկությունները ներառում են.
- Ստանդարտ ավտոմատացված վթարային արգելակում հետիոտնի հայտնաբերմամբ,
- Երթևեկության գոտու ստանդարտ նախազգուշացում՝ երթևեկության պահպանման աջակցությամբ,
- Ստանդարտ հարմարեցվող կրուիզ-կոնտրոլ:
Ինչպես մյուս Toyota-ները, GR Corolla-ն կունենա բավականին ստանդարտ երաշխիքային փաթեթ, որը ընդլայնվում է երկու տարվա անվճար պլանային սպասարկման ծրագրով: Սահմանափակ երաշխիքը ներառում է 3 տարի կամ 36,000 մղոն: Էլեկտրահաղորդման երաշխիքը ներառում է 5 տարի կամ 60,000 մղոն: Անվճար սպասարկումը ծածկում է 2 տարվա կամ 25,000 մղոնի համար մատուցվող ծառայությունը: