Ժամանց

Ատամի մածուկը՝ ամերիկա-հնդկական հարաբերությունների մարտադաշտ

Ատամի մածուկը՝ ամերիկա-հնդկական հարաբերությունների մարտադաշտ

Հնդկական «Dabur» ընկերությունը (DABU.NS), որը մրցակցում է «Colgate-Palmolive»-ի հետ, իր ատամի մածուկը վերածել է ազգային խորհրդանիշի՝ սպառողներին կոչ անելով խուսափել ամերիկյան ապրանքանիշերից։ ԱՄՆ-ի հետ առևտրային հարաբերությունների լարվածության պայմաններում Հնդկաստանում խրախուսվում է տեղական արտադրանքի օգտագործումը։

Հնդկաստանի վարչապետ Նարենդրա Մոդին հինգշաբթի կրկին կոչ է արել օգտագործել «սվադեշի»՝ Հնդկաստանում արտադրված ապրանքներ։ Նա առաջարկել է, որ դպրոցականները կազմեն օտարերկրյա ապրանքանիշերի ցանկ, իսկ ուսուցիչները խրախուսեն երեխաներին՝ խուսափել դրանց օգտագործումից։

Անցյալ շաբաթ ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփը մինչև 50% մաքսատուրքեր սահմանեց Հնդկաստանից ներմուծվող ապրանքների վրա։ Դրան ի պատասխան՝ Մոդիի կողմնակիցները WhatsApp-ի միջոցով արշավ սկսեցին՝ կոչ անելով բոյկոտել ամերիկյան ապրանքանիշերը, այդ թվում՝ McDonald's-ը, Pepsi-ն և Apple-ը։

11 միլիարդ դոլար արժողությամբ Dabur-ը, որը սպառողական ապրանքների խոշոր արտադրող է, այս շաբաթ թերթերից մեկի առաջին էջում գովազդ է հրապարակել՝ ներկայացնելով ատամի մածուկի փաթեթներ, որոնք արտաքինից հիշեցնում են Colgate-ի փաթեթավորումը, սակայն՝ առանց մրցակցի անվան հիշատակումի։ Գովազդում նշվում է, որ Հնդկաստանի ամենասիրված ատամի մածուկի ապրանքանիշը ամերիկյան է, մինչդեռ Dabur-ը ներկայացվում է որպես «սվադեշի» ընտրություն։

Գնահատեք հոդվածը

5.0 /5
1
գնահատական