Ժամանց

Wildberries-ը գործարկել է հաճախորդների միջև ապրանքների վերավաճառքի հնարավորություն

Wildberries առցանց խանութը Ռուսաստանում գործարկել է նոր հնարավորություն իր հաճախորդների համար՝ միմյանց հետ փոխանակել կամ վերավաճառել ապրանքները, որոնք նախկինում գնվել են նույն հարթակից։ Այս մասին հայտնում է ՏԱՍՍ-ը՝ հղում կատարելով Wildberries և Russ միավորված ընկերության մամուլի ծառայությանը։

«Ընկերությունը մարկետփլեյսի բոլոր հաճախորդների համար բացել է հնարավորություն միմյանց վաճառելու ապրանքներ։ C2C (customer-to-customer) ծառայությունն այս պահի դրությամբ հասանելի է Ռուսաստանի տարածքում՝ Wildberries կայքի և բջջային հավելվածի միջոցով», - նշված է հաղորդագրության մեջ։

Ըստ ընկերության՝ օգտատերերը կարող են հայտարարություններ տեղադրել նախկինում Wildberries-ում գնված ապրանքների վերավաճառքի համար և գտնել գնորդներ հենց հարթակի ներսում։ Այս ապրանքները հավաքված են նոր բաժնում՝ «Resale» անվանմամբ։

Վերավաճառվող ապրանքների համար վճարումն իրականացվում է առանձին՝ մարկետփլեյսի սովորական գնումներից, և իրականացվում է միայն 100% կանխավճարի եղանակով։ Գնորդները պատվիրած ապրանքը կարող են վերցնել իրենց ընտրած Wildberries-ի սպասարկման կետից։

Այս քայլով ընկերությունը նպաստում է կայուն սպառմանը և երկրորդ շուկայի զարգացմանը՝ ներսում ձևավորելով հաճախորդների միջև ուղղակի վաճառքի նոր մեխանիզմ։