Տեխնէ

«Lexus»-ի նոր RX350 F Sport 2022՝ ավելի էներգախնայող ու արագընթաց

Մոտենում է նոր «Lexus» RX մոդելի թողարկման ժամանակը: Այս կոմպակտ, լյուքս դասի սպորտային ավտոմեքենան ընկերության վաճառքի առաջատարն է։ 2015 թվականին չորրորդ սերնդի մոդելի հայտնվելուց հետո, այն կրել է միայն նվազագույն փոփոխություններ: Այն գրեթե կրկնապատկել է ավելի փոքր NX-ի վաճառքը, որը նոր է 2022թ.-ի համար և առանձնանում է բարելավված ինֆորմացիոն-զվարճանքի համակարգով ու ավելի հզոր, տուրբո լիցքավորվող շարժիչով։ 

«Lexus»-ը RX350-ում օգտագործում է 3.5 լիտրանոց V-6 շարժիչ, որը ավտոմեքենային տալիս է 295 ձիաուժ հզորություն և 267 նյուտոն մոմենտ պտտող ուժ։ Այն զուգակցվում է ութաստիճան ավտոմատ փոխանցման տուփի հետ:

Առջևի քարշակով և լիաքարշակ մոդելները հասանելի են, ինչպիսին հանդիսանում է նաև RX450h հիբրիդը, որը համակցում է V-6-ը երեք էլեկտրական շարժիչների հետ՝ 308 ձիաուժ հզորության ստանալու համար:

Մինչ հիբրիդային ավտոմեքենայի վառելիքի ծախսը գնահատվել է համակցված 30 գալոն մեկ մղոնում, լիաքարշակ RX350-ի վառելիքի ծախսը գնահատվում է 22 գալոն մեկ մղոնում:

RX350-ի վեցաստիճան համակարգին պակասում է այն սրընթացությունը, որը հանդիպում է ավելի հզոր, տուրբո լիցքավորվող շարժիչներով մրցակիցների մոտ:

Իսկ F Sport մոդելում հավելյալ ճիգեր գործադրելու կարիք չկա: Ըստ փորձարկման՝ 6.7 վայրկյանում նրա վառելիքի ծախսը կազմել է 60 գալոն/մղոն՝ զգալիորեն ավելի դանդաղ, քան գերմանական և կորեական մրցակիցներինը։ RX-ին անհրաժեշտ էր նաև 5.0 վայրկյան, որպեսզի այն մեծացնի ընթացքը՝ 50-ից 70 մ/վ արագությամբ:

«Lexus»-ի՝ 12.3 դյույմանանոց ինֆորմատիվ-զվարճանքի էկրանը 2022 թվականի NX-ում այլևս հպմամբ չի աշխատում, ինչպես պարզ դարձավ «Lexus»-ի նոր ինտերֆեյսի մուլտիմեդիա համակարգի ներկայացումից հետո: «Lexus»-ն ունի մեծ սրահ և մեծ բեռնախցիկ՝ ի համեմատ այս սեգմենտի որոշ մոդելների հետ։ Հետևի ծալովի նստատեղերի հետ մեքենան կարող է տեղավորել 9 մեծ արկղեր, 2 անգամ ավելի, քան «BMW»-ի X2 և 1 անգամ ավելի, քան «Genesis»-ի GV70-ը: Եթե փնտրում եք լրացուցիչ ուղեբեռի տարածք, «Lexus»-ն առաջարկում է ավելի երկար RX350L:

Նրա նստատեղերի երրորդ շարքը առանձնապես ընդարձակ չէ, քանի որ «Lexus»-ը չի ընդարձակում անիվային հենքը, սակայն ստանդարտ մոդելի համեմատ, մի քանի մետր խորանարդ ավելի բեռ տեղափոխելու հնարավորություն է տալիս:  

«Lexus»-ը RX-ը շարունակում է գլխավորել կոմպակտ, լյուքս սպորտային տեսակի ավտոմեքենաների շուկան՝ նախորդ տարի այն գրանցել է ահռելի աճ՝ հասնելով 115.320 միավորի, սակայն մրցակցությունը գնալով թեժանում է: Այն էլ ավելի կթեժանա «Genesis»-ի կողմից նոր GV70 մոդելի թողարկմամբ: